Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie CLARET  produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

CLARET style ul. Zatorska 56a , 32-551 Olszyny

UWAGA! Zwrot należy odesłać w oryginalnym opakowaniu kartonowym, w którym została wysłana przesyłka. 
Jest to warunek konieczny. Nie przyjmujemy zwrotów w workach na śmieci, opakowaniu papierowym, czy też używanych jednorazówkach! 

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dostępnym do pobrania ze strony internetowej i paragonem. PAMIĘTAJ, aby dla każdego zamówienie dołączyć osobny formularz.
Konieczne jest podanie numeru rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócona płatność za zamówienie. 
Brak wypełnionego formularza, bądź błędne/niekompletne jego wypełnienie może spowodować wydłużenie procesu zwrotu. 

UWAGA! Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz za pośrednictwem paczkomatów. Zwroty prosimy kierować wyłącznie na adres.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Zamówienia opłacone przez:

 

  • Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24,

FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA

 

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami. W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

CLARET style ul. Zatorska 56a, 32-551 Olszyny

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym do pobrania ze strony internetowej i  paragonem.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
  • Reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep CLARET Style zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

CLARET Style ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

W przypadku nieuznanych reklamacji zostanie ona odesłana na koszt klienta - koszt pobrania zgodnie z cennikiem 22,00 zł

FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:

kontakt@claretstyle.pl , bądź tel: +48 531-820-609