Zwroty i reklamacje
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie CLARET produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
CLARET z dopiskiem ZWROT ul. Zatorska 56a , 32-551 Olszyny
UWAGA! Zwrot należy odesłać w oryginalnym opakowaniu kartonowym, w którym została wysłana przesyłka.
Jest to warunek konieczny. Nie przyjmujemy zwrotów w workach na śmieci, opakowaniu papierowym, czy też używanych jednorazówkach!
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dostępnym do pobrania ze strony internetowej i paragonem. PAMIĘTAJ, aby dla każdego zamówienie dołączyć osobny formularz.
Konieczne jest podanie numeru rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócona płatność za zamówienie. Brak wypełnionego formularza, bądź błędne/niekompletne jego wypełnienie może spowodować wydłużenie procesu zwrotu.
UWAGA! Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz za pośrednictwem paczkomatów. Zwroty prosimy kierować wyłącznie na adres.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Zamówienia opłacone przez:
- Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, bądź przelewem tradycyjnym na podany w formularzu numer rachunku bankowego.
REKLAMACJA
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami. W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
CLARET z dopiskiem REKLAMACJA ul. Zatorska 56a, 32-551 Olszyny
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym do pobrania ze strony internetowej i paragonem.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
- Reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep CLARET Style zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
CLARET Style ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
W przypadku nieuznanych reklamacji zostanie ona odesłana na koszt klienta - koszt pobrania zgodnie z cennikiem 22,00 zł
FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA
W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:
kontakt@claretstyle.pl , bądź tel: +48 531-820-609